RAMOWY ROZKŁAD DNIA
(dzieci starsze)
6.00 –
8.00 – schodzenie się dzieci, gry i zabawy dydaktyczne, wspomagające rozwój
umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze, rozwijające zainteresowania
otaczającym światem, zajęcia rozwijające plastyczne i teatralne uzdolnienia
dzieci, zabawy tematyczne, wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka
8.00
– 13.00 – realizacja podstawy programowej
8.00
– 8.20 – zabawy dowolne, praca indywidualna z dziećmi o specyficznych
potrzebach edukacyjnych
8.20
– 8.30 – przygotowanie do śniadania – czynności organizacyjne(porządkowanie
sali, wyjście do toalety, wdrażanie do utrzymania ładu i porządku)
8.30
– 8.50 – śniadanie – kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków kulturalnych
8.50
– 9.00 – czynności organizacyjne – przygotowanie do zajęć
9.00
– 10.00 – zajęcia dydaktyczne10.00 – 10.45 – zabawy swobodne
10.45
– 11.15 – przygotowanie do obiadu, obiad – I danie - zupa
11.15
–12.15 – zabawy na powietrzu, spacer
12.15
– 12.30 – czynności organizacyjne – przygotowanie do obiadu
12.30
– 13.00 – obiad – II danie
13.00 – 18.00 – gry i zabawy dydaktyczne, wspomagające
rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze, rozwijające zainteresowania
otaczającym światem, zajęcia rozwijające plastyczne i teatralne uzdolnienia
dzieci, zabawy tematyczne, wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka,
podwieczorek, rozchodzenie się dzieci do domu
RAMOWY ROZKŁAD DNIA (dzieci
młodsze)
6.00 –
8.00 – schodzenie się dzieci, gry i zabawy dydaktyczne, wspomagające rozwój
umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze, rozwijające zainteresowania
otaczającym światem, zajęcia rozwijające plastyczne i teatralne uzdolnienia
dzieci, zabawy tematyczne, wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka
8.00
– 13.00 – realizacja podstawy programowej
8.00
– 8.20 – zabawy dowolne, praca indywidualna
z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych
8.20
– 8.30 – przygotowanie do śniadania – czynności organizacyjne (porządkowanie
sali, wyjście do toalety, wdrażanie do utrzymania ładu i porządku)
8.30
– 8.50 – śniadanie – kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków
kulturalnych
8.50
– 9.00 – czynności organizacyjne – przygotowanie do zajęć
9.00
– 9.15 – zajęcia dydaktyczne
9.15
– 9.30 – czynności organizacyjne (porządkowanie sali, wyjście do toalety)
9.30
– 10.15 – zabawy swobodne
10.15
– 10.45 – czynności organizacyjne, porządkowo – higieniczne
10.45
– 11.15 – przygotowanie do obiadu, obiad – I danie – zupa
11.15
– 12.30 – zabawy na powietrzu, spacery
12.30
– 13.00 – przygotowanie do obiadu, czynności organizacyjne, porządkowo –
higieniczne, obiad – II danie
13.00
– 18.00 – odpoczynek po obiedzie przy muzyce relaksacyjnej, gry i zabawy
dydaktyczne, wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze,
rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające plastyczne
i teatralne uzdolnienia dzieci, zabawy tematyczne, wspomagające rozwój
emocjonalny i społeczny dziecka, podwieczorek, rozchodzenie się dzieci do domu
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz