GRUPA I

niedziela, 25 października 2015

Ramowy rozkład dnia




RAMOWY ROZKŁAD DNIA (dzieci starsze)
6.00 – 8.00 – schodzenie się dzieci, gry i zabawy dydaktyczne, wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze, rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, zabawy tematyczne, wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka

8.00 – 13.00 – realizacja podstawy programowej
8.00 – 8.20 – zabawy dowolne, praca indywidualna z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych
8.20 – 8.30 – przygotowanie do śniadania – czynności organizacyjne(porządkowanie sali, wyjście do toalety, wdrażanie do utrzymania ładu i porządku)
8.30 – 8.50 – śniadanie – kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków kulturalnych
8.50 – 9.00 – czynności organizacyjne – przygotowanie do zajęć
9.00 – 10.00 – zajęcia dydaktyczne
10.00 – 10.45 – zabawy swobodne
10.45 – 11.15 – przygotowanie do obiadu, obiad – I danie - zupa
11.15 –12.15 – zabawy na powietrzu, spacer
12.15 – 12.30 – czynności organizacyjne – przygotowanie do obiadu
12.30 – 13.00 – obiad – II danie
13.00 – 18.00 – gry i zabawy dydaktyczne, wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze, rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, zabawy tematyczne, wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka, podwieczorek, rozchodzenie się dzieci do domu 


RAMOWY ROZKŁAD DNIA (dzieci młodsze)
6.00 – 8.00 – schodzenie się dzieci, gry i zabawy dydaktyczne, wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze, rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, zabawy tematyczne, wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka

8.00 – 13.00 – realizacja podstawy programowej 
8.00 – 8.20 – zabawy dowolne, praca indywidualna  z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych
8.20 – 8.30 – przygotowanie do śniadania – czynności organizacyjne (porządkowanie sali, wyjście do toalety, wdrażanie do utrzymania ładu i porządku)
8.30 – 8.50 – śniadanie – kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków kulturalnych
8.50 – 9.00 – czynności organizacyjne – przygotowanie do zajęć
9.00 – 9.15 – zajęcia dydaktyczne
9.15 – 9.30 – czynności organizacyjne (porządkowanie sali, wyjście do toalety)
9.30 – 10.15 – zabawy swobodne
10.15 – 10.45 – czynności organizacyjne, porządkowo – higieniczne
10.45 – 11.15 – przygotowanie do obiadu, obiad – I danie – zupa
11.15 – 12.30 – zabawy na powietrzu, spacery
12.30 – 13.00 – przygotowanie do obiadu, czynności organizacyjne, porządkowo – higieniczne, obiad – II danie
13.00 – 18.00 – odpoczynek po obiedzie przy muzyce relaksacyjnej, gry i zabawy dydaktyczne, wspomagające rozwój umysłowy dziecka, gry i zabawy badawcze, rozwijające zainteresowania otaczającym światem, zajęcia rozwijające plastyczne i teatralne uzdolnienia dzieci, zabawy tematyczne, wspomagające rozwój emocjonalny i społeczny dziecka, podwieczorek, rozchodzenie się dzieci do domu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz